HASTANE ÇÖZÜMLERİ

Kamu ya da özel hastane kuruluşları Telesis Telefon Santrallarını kullanarak, hizmet kalitesini yükseltirken, bir yandan da tasarruf sağlayarak teknolojinin üstünlüklerinden de yararlanabilir.

Hastaneler için en önemli unsurlardan biri olan kesintisiz iletişim ve 7 gün 24 saat destek, tüm Telesis teknik ekibi ve servis noktaları tarafından temel prensip olarak benimsenmiştir.

Telesis Telefon Santrallarının profesyonel sesli yanıt sistemi ile müşterilerinize hem kesintisiz hem de kaliteli ilk karşılama sunarak en hızlı şekilde doğru personellerinizle konuşulmasını sağlarken, hasta randevu sisteminizi de profesyonelleştirebilirsiniz.

Telesis Telefon Santralları ile hastanelerde kullanımı zorunlu olan mavi, pembe, beyaz, turuncu ve kırmızı kod uygulamalarının yerine getirilmesi, doktor-hemşire, güvenlik-yönetim v.b. personellerinizin yaptıkları acil çağrıların otomatik veya anlık ses kayıtlarının herhangi bir donanım kullanmadan yedeklenmesi, daha sonra bu kayıtların filitrelendirerek dinlenebilmesi, artık çok kolay.

Telesis Telefon Santrallarının, alternatif operatör, webden tıkla konuş, VoIP, profesyonel süre sınırlandırması ve yönlendirme yetenekleriye aylık sabit telefon giderlerinizi de azaltabilirsiniz.

Görüntülü IP telefonlar, sesli yanıt ve ses kayıt sistemleri, mobil ve dect çözümleri, CTI ve TAPI entegrasyonları ile hız, konfor ve kalitenizi artırabilir, teknolojiyi bünyenizde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Çözüm Önerileri;

Küçük kapasite için PX24n Nano r6

Küçük ve orta kapasite için PX24 mr7 veya Stillink200.

Orta ve büyük kapasite için PX24 mr7PX24 xr5Stillink200 veya Stillink800.

Büyük kapasite için PX24 xr5X1r5Stillink800 veya Stillink3200

Kablosuz çözümler için tüm kapasitelerde IP Dect 8660/8630